Favorite nail polishes

laky

Chvíli jsem přemýšlela o čem napsat svůj první beauty článek. A pak jsem si řekla, že napíšu o tom, co mě nejvíce vystihuje. Každý kdo mě trochu blíž zná, ví, že jen málo kdy odejdu z domu, aniž bych neměla nalakované nehty. Ano, moje úchylka jsou laky na nehty. Mám jich doma poměrně dost. Dokonce jsem musela udělat „debordelizaci“ protože už jsem je neměla pomalu kam dávat.

Baví mě úprava nehtů, lakování, používám různé techniky. V poslední době jsem si hodně oblíbila techniku gel lak. Lak vydrží minimálně dva týdny v plném provozu a já mám od lakování chvíli klid. Nemám ráda ten pocit, kdy se mi hrozně moc nechce večer lakovat nehty a druhý den v práci, budu muset ukazovat oloupaný lak. Na víc určitě už se vám stalo, že se večer přemluvíte a ty nehtíky si nalakujete a jdete spát, ráno kouknete na nehty a ouha! Takhle to nevypadalo, když jsem zalehla do peřin. Nejsem zrovna ten typ, co by si ráno přivstal a rychle si předělal manikúru. Takže pokud chci, aby mi láček zůstal nějakou tu chvíli na nehtech a tímhle se nestresovala, gel lak je ta nejlepší varianta. Používám gelové laky Orly gel FX. Mám zatím jen pár odstínů, ale myslím, že sbírka se mi bude rozšiřovat. (chystám článek přímo o gel laku a postupu jak na to)

12181839_10203783363903179_868857165_n

12202368_10203783363663173_1210832582_n

Nicméně pořád se mi zvětšuje i sbírka obyčejných laků. Nemůžu si pomoct, ale jakmile vidím nějaký pěkný odstín, (který ještě nemám) hned ho beru. Přiznávám se, že mi v mé sbírce stále chybí značky jako Essie a Chanel ale na ně přijde určitě řada také. Mezi moje drogerové oblíbence patří např. L’Oréal (dobře se nanáší a mohu si vybrat z mnoha odstínů co se týká výdrže jde o lepší průměr), Miss sporty (líbí se mi jejich doba schnutí -1 min -no dobře spíš 3 což je pořád super a můžu jít),  Gabriella Salvete (dobře drží – alespoň některé a mají krásné odstíny) a všemi známou a myslím, že i oblíbenou značku Essence (sice nedrží tak dobře ale mají opravdu široký výběr, dobře kryjí a není s nimi žádná práce, což oceňuji, když nemám čas a spěchám.)  Tyto laky jsou za dobrou cenu, takže tolik nevadí, když si jich člověk pořídí trošičku víc než je potřeba.

12188646_10203783364143185_958442664_n

12204764_10203783365943230_1590813584_n

                       

Méně často z mé sbírky zvolím Catrice laky, Calvin Klein, OPI (nevím ale vlastním jen jeden odstín a nejsem na tu cenu spokojena s výdrží, tak přemýšlím, jestli má cenu rozšiřovat sbírku???) a Rimmel (pěkné odstíny ale špatně se mi s nimi pracuje) a další ale to si nechám zase na další články. Teď bud testovat laky Kiko, které jsem si přivezla z Drážďan. Hned jak je vyzkouším, podám recenzi.

12181836_10203783364063183_399390646_n

A jaká je vaše oblíbená značka laků? Máte nějakého oblíbence, který vám vydrží alespoň 3 dny?

Hezký večer všem.

Vaše

 http---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0


Orly gel FX, Miss sporty – 105 a 120Essence – i love trends,

Zanechat Odpověď

