Dresden

12202573_1096822693661060_1332278604_n

Ahoj všem. Jsem tu se svým druhým článkem, tentokrát z jiného koutku. Ve středu byl státní svátek a tak jsem si prodloužila volno a vzala si v práci dovču až do konce týdne. Je to paráda nechodit 5 dní do práce. No a jak s tím volnem naložit? Žádný problém.  S přítelem jsme si usmysleli, že se pojedeme podívat do Drážďan jak jinak než na nákupy. Myslím, že je na ně ideální doba vzhledem k tomu, že ještě není advent a návaly lidí nejsou tak velké.

Nejvíce nás lákal Primark. (Ani jeden jsme ho dosud nenavštívili.) Takže bylo jasno, zajedeme do obchodního domu Centrum Galerie. Pocity z Primarku různorodé. Co se týká cen, opravdu byly nízko ovšem za věci, které nás až tak nezaujaly. Materiály jsou docela kvalitní, ale taky se to nemůže říct o každém kousku. Oblečení, které se nám vážně líbilo, už bylo za cenovku, za kterou slušně nakoupíme i v Čechách. Ale i tak jsem si tam vybrala pár pěkných věcí, ze kterých mám radost a který jsem měla v plánu si koupit s tím, že je nutně potřebuji.

Těšila jsem se, že si vyberu spodní prádlo (na stránkách mě totiž zaujalo). Ale realita mě trochu zklamala. Vůbec to nesedělo a to jsem zkoušela více střihů. Co se mi naopak moc líbilo, byly doplňky typu: klobouky, kabelky, kosmetické taštičky, Home decor a myslím, že někoho můžou zaujmout i jejich pyžama s různými motivy a další různé blbiny. Na to mě užije. Líbily se mi i některé svetry a kardigany. U triček s krátkým rukávem jsem si bohužel nevybrala. Vše dělají dost ke krku s kulatým výstřihem a to mi nesluší. Oblečení pro muže podle přítele žádná sláva, mají jen jedno patro a to se dělí ještě na dětské (haháá). My ženský tam máme přece jen víc na výběr, dámské oblečení bylo ve dvou patrech.  Překvapilo mě, že každý druhý mluvil česky. Ani jsem si nepřipadala jak v Německu. Primark tedy hodnotím jako průměr mnohem líp se mi nakapuje např. New Yorkeru, H&M nebo C&A, což bych srovnala přibližně s typem a kvalitou oblečení. A co se nám opravdu nelíbilo v Primarku bylo to, že člověk si může vzít do kabinek jen 8 věcí, a že kabinky jsou odděleny na pánské a dámské a byl problém, aby se přítel na mě šel podívat a řekl svůj názor a naopak. Určitě tento obchod nechci hanit, ale jen jsme podle recenzí od něj čekali víc.

12188443_10203783756632997_467751857_n

Přítel nakonec nakoupil nejlépe v PULL&BEARU (taky se vám tak líbí jejich kabinky?) a mě se víc než oblečení líbila kosmetika v Kiko a potom obrovská drogerie Müller, kde byly nejrůznější značky kosmetiky  od té dražší až po tu nejlevnější na jednom místě a to byla velká paráda.  Přesně takový obchod by se mi líbil v Pardubicích, i když raději ne!!! To bych jinak tu peněženku měla pořád prázdnou.:)

12188594_1096822720327724_1767414237_n

12200712_10203783080616097_1083658598_n

Na konci našich nákupů jsme utahaní (celodenní nákupy jsou opravdu vyčerpávající) došli do Starbucksu pro dobré kafíčko na cestu (další obchod, který bych si přála mít v Pardubicích) a vyrazili směr domov. Za tři hodinky už jsme doma dělali módní přehlídku mamině, která nám zatím hlídala našeho Stuarta. A kdo je Stuart? To už plánuji na další článek.

12188632_10203783080496094_1397170913_n

Už jste Primark navštívili? A pokud ano, jak se tam nakupovalo vám?

Doufám, že se Vám článek líbil a brzy se těšte opět na další, tentokrát trochu ze soukromí.

Vaše

http---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0

2 thoughts on “Dresden

    • My z Čech to máme docela kousek to je pravda ale vy to máte zase blíž třeba do Budapeště :)..a ta je také nádherná a určitě si tam člověk dobře nakoupí 🙂 i Víděn máte kousíček takže :)..není co závidět :)!!!!

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

