My live

stui

Ahoj jsem tu s dalším článkem, a jak jsem slibovala, bude ze soukromí. Řekla jsem si, že o sobě prozradím pár věcí. Sama nemám ráda, když nevím čí blog si prohlížím. Když poodhalí blogerka něco ze svého soukromí připadá mi, že je ke čtenářům hned o trošku blíž.

V posledním článku jsem psala, že vám prozradím kdo to je Stuart. Máme dva měsíce doma malého, okouzlující, nejkrásnějšího a nejlepšího jezevčíka na světě (to říkají asi všichni o svých zvířátkách či dětech hrdé matky). Jsou mu čtyři měsíce a kolem něj se teď točí pomalu celý náš život. Už si to bez něj neumíme představit.

12188517_10203766603004167_1407244326_n

Mluvím pořád v množném čísle. Už jsem se zmínila i v minulém článku, že mám přítele, se kterým bydlím. Velmi si rozumíme a je nám spolu moc dobře. I proto jsme se rozhodli jít do (podle mého) velkého závazku v podobě pejska. (přítel je taky samozřejmě nejlepší, nejkrásnější a okouzlující) 😀

blo

Když si najedete na stránku ABOUT najdete tam, že jsem vždy chtěla pracovat v bankovním sektoru. Ne že bych do práce chodila hrozně ráda (jistě, raději trávím čas s rodinou či kamarády), ale musím říct, že mě má práce opravdu baví a naplňuje. V Pardubicích si ani neumím představit měnit zaměstnání. Co víc si přát než se ráno probouzet s pocitem, že pomalu celý den budete trávit někde, kde je vám příjemně?:) (Jasně jsou i výjimky, není to v práci vždy růžové ale kdy ano?)

12178977_10203766599324075_1313404307_n

Tak to je základ o mém životě. Přítel – pejsek – práce. Blog je moje zpestření (odpočinek). Snad mi čas dovolí psát aspoň trochu zajímavé ale hlavně pravidelné články pro vás.

Mějte se krásně.

Vašehttp---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0

Zanechat Odpověď

