Orly GEL FX

12179943_10203783366103234_1013262439_n

Jak jsem slibovala, dnes se vrhnu na recenzi a postup gel laku. To, jak ho mám ráda, si můžete přečíst ZDE. Používám Orly GEL FX. Jsou i jiné varianty. Já si tento gel lak oblíbila, protože jsem měla možnost ho vyzkoušet od kamarádky. Velmi dobře se mi s těmito laky pracuje. Obsahují vitamíny A, E a B5. Nehty jsou po sundání pevné a zdravé. Možná i proto, že nehty není potřeba na povrchu pilovat. Aplikují se jako lak ale pak se tvrdí v UV nebo LED lampě. Dají se sehnat jak tady v Čechách okolo 690 Kč tak přes stránky na Ebay za lepší cenu.  Mají na výběr ze spousty odstínů, takže si každý přijde na své.

Moje sbírka je zatím malá. Vybrala jsem si 4 odstíny, které používám nejčastěji. Do budoucna pár barviček ještě přibude. Aplikace je jednoduchá alespoň pro toho, kdo je zvyklí si často lakovat nehty. Je potřeba být pečlivý, aby gel nepřetékal na kůžičku. V lampě by vás to potom pálilo nehledě na tom, že by se vám lak brzy olupoval a nevypadalo by to pěkně. Celková aplikace vám zabere přibližně půl hoďky. Je tedy potřeba si na to udělat trochu času. Za to potom můžete hned vyrazit do města nebo dělat domácí práce. To se mi u této techniky velmi líbí, ale hlavně oceňuji to, že lak vám při správném postupu vydrží minimálně 14 dní i déle. Já potom už sundávám, protože mi nehty rostou rychle a jsou vidět odrosty, což není pěkné.

12181839_10203783363903179_868857165_n

A teď již k tomu co vše budete potřebovat a jak postupovat.

Já si vždy připravím odličovací tampony, dřívko na zamačkání kůžičky (doporučuji si pořádně nehty odlakovat – odmastit aby aplikace gel laku pro vás byla co nejjednodušší). Z laků budete potřebovat PRIMER, BASE COAT, barevný lak a TOP COAT. (Ani jeden nelze vynechat pak by lak nedržel tak jak má.), UV nebo LED lampu a na závěr péči na nehty v podobě olejíčku.

12226877_1101377323205597_1989484808_n

12233239_1101377253205604_1431869669_n

BLOD

Postup:

  • Nejdříve si udělejte pečlivě manikúru. Odlakujte nehty, zamačkejte kůžičku a zapilujte nehty.

  • Nehty jsou připravené, můžete nanést základní vrstvu Primer, která zajistí maximální výdrž gelového laku na nehtech. Odmastí nehet a připraví jej pro aplikaci gel laku. Aplikuje se jen na špičky nehtů.

  • Nyní nanášíte Basecoat– tato vrstva se zapeče – snažte se nenanášet velké množství. Zakryje nerovnosti nehtu, zamaskuje nedokonalosti a vytvoří hladký povrch. Je napěchován vitamíny k ochraně nehtu a lesku. Nechávám v UV lampě cca 2 minuty. Pokud máte lampu kvalitnější, stačí 1 minuta i méně. Já mám jen obyčejnou 36W s časovačem, přišla mě asi na 500 Kč.

uv la,pa

  • Teď naneste barevný lak. U některých je potřeba dát více vrstev. Minimálně dvě dávám ale vždy. Nelekněte se. Někdy se lak může maličko stahovat právě proto je zapotřebí více vrstev. Tady můžete vidět odstín RED FLARE.

12179856_1096125393730790_1340783654_n

  • Po zapečení barevného laku vždy otírám tamponkem navlhčeným do odlakovače.
  • A na závěr použijete vrchní gel Topcoat Gel FX. Gel lak skvěle rozzáří. Vytvoří odolnou vrstvu a chrání nehty. Opět na dvě minuty dáte zapéct.
  • Když si šáhnete na nehty, lepí, proto je odmastěte odlakovačem. Vždy ještě potírám olejíčkem. Mám ráda olej od Four Seasons.

12231257_1101377293205600_1617156275_n

 A teď klidně můžete jít dělat, co se vám zachce, nemusíte čekat na zaschnutí laku a můžete si užívat manikúry pěkně dlouho.

Pokud vám lak opravdu dobře drží a vy ho chcete odstranit, existuje roztok Remover Gel FX – Odstraňovač gelových laků, do kterého namočíte tamponek, dáte do alobalu a necháte působit. Já to nepoužívám, lak mi jde po dvou týdnech odstranit dřívkem.

pictureproviderpictureprovider (1)

Gel lak můžete používat klidně jen pro zpevnění nehtů a na to lakovat svoje oblíbené barvičky. Pokud stejně jako já trpíte lámavostí nehtů  a ne a ne vám vyrůst do požadované délky, gel lak vám s tím může pomoct. Na fotce je odstín FIRST KISS a moje oblíbené samolepky, o kterých vám napíšu více v nějakým dalším postu.

12233196_1101377303205599_742930306_n

Jde o docela drahou počáteční investici, ale pro toho, kdo chodí jednou za měsíc na nehty, se to určitě vyplatí.

Máte zkušenosti s Orly gel FX?

Hezký a pohodový den všem.

Vaše

http---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0

Zanechat Odpověď

