Nail care products

trojka ok

Základ pěkné manikúry jsou zdravé nehty. Já se o své starám tak, že používám pod barevný lak vždy podkladový. Některé laky mohou zabarvovat nehty a poškozovat je.

Aby se mi toto nestávalo, používám můj oblíbený Sally Hansen Miracle Cure.  Jde o posilující péči na nehty, které se lámou a třepí. Přesně s tímhle jsem trpěla dost. A musím říct, že po měsíci používání opravdu funguje. Cena se pohybuje okolo 100 Kč a kupovala jsem ho v DM drogerii.

 mirok

 

Jako vrchní lák používám momentálně TOP COAT od Sephory. Vytváří úžasný lesk, rychle schne. Jediné co neumí a co mě mrzí, neprodlouží výdrž barevného laku, což bych od top coatu uvítala. Je možné, že pokud byste využili i základní vrstvu od Sephory, která tato řada také nabízí, možná by účinek prodloužení laku byl znát.

 

topok

 A jak už jste mohli číst ZDE tak vždy nakonec používám oblíbený olejíček od Four Seasons.  Používá se jako výživa nehtů a nehtové kůžičky. Rychle se vstřebává a je bez parfemace. Od té doby co tento nehtový olej používám, nemám žádné záděrky. Slouží mi i k jednoduššímu zamačkávání kůžičky. Koupila jsem v lékárně za 49 Kč.

olejok

Tak to je moje péče o nehty a co ta vaše? Jaké výrobky používáte vy?

Upršené, ale za to volné úterý přeje

Vaše

http---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0

Zanechat Odpověď

