Benefit Total Moisture

548aadcf48eb377f098927d39e8c6034

Krásný den všem, po delší době píšu opět článek. S tím časem je to opravdu náročné. Konečně mám ale volno napsat další recenzi tentokrát na mého nového miláčka krém od Benefitu Total moisture.

Oblíbila jsem si ho hned, jak jsem ho poprvé vyzkoušela. Jásat mohou především ty, co mají opravdu suchou pleť. Krásně ji promastí, hydratuje, udělá pleť projasněnou a přijde mi, že ji nádherně vyhladí. Dát ho můžete i na odřený nos když jste nachlazený (neštípe).  Proto bych se nebála použít i na citlivou pokožku. To promaštění neberte tak, že byste se celý den leskli. Krém se vstřebává rychle.

kre

Vůně je jemná a pro mě příjemná, konzistence hutnější, což mě osobně vyhovuje. Stačí ho opravdu troška, takže investice se rozhodně vyplatí nejen, že je to opravdu jeden z nejlepších krémů, které jsem vyzkoušela ale i vydrží. Tento krém zakoupíte v Sephoře.

Přeji Vám pěkné svátky a vše nej do NOVÉHO ROKU 2016  🙂

Vaše

http---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0

Zanechat Odpověď

