Nejoblíbenější odlakovač

odlakov oprava

Ahoj všem, dnes je článek o něčem, co k lakům neodmyslitelně patří 🙂 a protože ten kdo sleduje můj blog ví, jak jsem na lakách závislá, nesmí mi chybět pořádný a funkční odlakovač. Vyzkoušela jsem již hromadu produktů a přeci jen jeden mi přirostl k srdci a jiný už delší dobu nepoužívám.

Jde o odlakovač od Essence. Není to takový ten typický, kdy potřebujete tamponky. Je to odlakovač s houbičkou to znamená konec neustálého nakupování vatových tamponu, konec rozmazávaní laku na nehtu, který nechci odlakovat a konec drhnutí laku který nejde odlakovat. Musím říct, že obstojně zvládl i třpytky a to víte, že je opravdu někdy problém dostat dolů.

odlako oprava

Takže za mě produkt, který rozhodně stojí za vyzkoušení, nebudete litovat. Dobře, jediné mínus aby se neřeklo je v tom, že pokud budete odlakovávat nějaký opravdu tmavý lak, může se stát, že pak při další aplikaci se vám bude lehce zabarvovat kůže na prstech. Zkoušela jsem například odlakovače s houbičkou  i od Sephory ale s Essence jsem neviděla rozdíl jen ta cena!!  Přijde vás na 89 Kč.

Vyzkoušeli jste už tento princip odlakovačů? Vyhovují vám? 

Hezkou sobotu.

 

Vaše

 http---signatures.mylivesignature.com-54493-327-AE3CFC8227C7FFC992FCFADAFC0F3BD0

 

 

Zanechat Odpověď

